Jump to content
HFF`s forum

Hjälpa nybörjare spela kill team?

Guest Mathias Bergström

Recommended Posts

Guest Mathias Bergström

Hej var och besökte er i lördags. Är väldigt sugen på att börja spela w40k. Läst på lite och tror kill team skulle vara väldigt kul att testa. Har en minst 15år gammal chaos armé liggande hos mina föräldrar. Skulle jätte gärna testa spela en runda om någon kunde tänka sig att låna ut ett lämpligt squad och hjälpa mig lära mig grunderna. Kollat en del videor och tror jag har en grund förståelse för spelet. 

vi har 4 ihopsatta killteam på föreningen som bara är att låna, necrons, två varianter spacemarines och tyranid.

Så bara att säga en dag du kan och om du hittar dina gamla figurer kan vi se över hur man gör ett killteam av dom också

Jag kan ta med mitt Killteam imorgon måndag, Marek brukar också komma på måndagar, han kan säkert också köra.

Vi var ett ju gäng nybörjare på klubben med i lördags. Du kan haka på oss att spela 40k nån gång om du vill, Mathias.

Mathias:  Vi brukar öppna ca 17 imorgon måndag, brukar inte bli tidigare än det iaf.

Guest Mathias Bergström
4 hours ago, DanielSj said:

Mathias:  Vi brukar öppna ca 17 imorgon måndag, brukar inte bli tidigare än det iaf.

Grymt kommer lite efter 17 då!

4 hours ago, Sandro said:

Vi var ett ju gäng nybörjare på klubben med i lördags. Du kan haka på oss att spela 40k nån gång om du vill, Mathias.

Tack kul, hade dåligt med tid i lördags så kila bara förbi. Testar gärna att spela någon helg!

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Create New...