Jump to content
HFF`s forum
Sign in to follow this  
DrFlottan

Gemensam beställning från Mantic

Recommended Posts

Hej,

Nu finns clash of kings 2019 till beställning på Mantics hemsida. http://www.manticgames.com/mantic-shop/kings-of-war/product/clash-of-kings-2019.html

Jag tänkte beställa ett ex och några modeller, någon mer som är sugen på att beställa något? Kanske vill föreningen beställa ett ex med?

Tänkte att jag lägger beställningen i mellandagarna typ 27/12

mvh Flottan

Du kan beställa ett ex av COK 2019 till mig, Fredrik. Jag har inte kollat med styrelsen om ett hff-ex än, men tror att vi ska ha en, om inte så tar jag den själv.

Hade tänkt köpa boken i januari, men det är nog smidigare att sambeställa. Så jag skulle gå med och beställa 1 ex av Clash of Kings 2019 också.

Hej Alla. Ledsen att jag inte skrivit. Beställningen är gjord och skickad från storbritanien idag.

mvh Fredrik

Kostnaden per bok blir 195 kr med frakten inräknad. tar helst emot swish på 0735101870. Lämnar på föreningen så fort de inkommer

13 minutes ago, DrFlottan said:

Kostnaden per bok blir 195 kr med frakten inräknad. tar helst emot swish på 0735101870. Lämnar på föreningen så fort de inkommer

Jag kan inte skicka med Swish, men betala kontant eller med banköverföring kan jag göra.

Swishat!  (Det blev HFFs föreningsex!)

Hej Daniel och Christian. Nu ligger ett ex var och väntar på min hylla på hff (Fredrik Persson). Det är bara för er att plocka varsett. 

Uppfattat!  Fredrik, det hade varit bra om du kunde skicka något slags kvitto på bokinköpet, exempelvis köpbekräftelsen eller liknande, behöver den för föreningens bokföring.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...